luni, 15 noiembrie 2010

Se boteaza.....Aura-Maria!

Va mai amintiti botezul meu?Am crezut ca,fiind "pe margine" de data asta o sa inteleg mai bine ce s-a intamplat atunci dar.... si de data asta s-a desfasurat acelasi ritual de neinteles pt mine : dezbracat copilul,uns cu mir(adicatelea un ulei sfintit care miroase minunat) dar doar pe ici pe colo,nu peste tot,bagat in apa(a plans surioara mea foarte tare,au speriat-o si pe ea cu ciudateniile lor) dar fara sampon,sapun,clatit,doar asa,pana la umeri si apoi i-a turnat si putina apa in cap nenea parintele,a uns-o iar cu mir (fara masajul de dupa) si au imbracat-o(foarte frumoase hainutele,mi-au placut tare mult!) apoi s-au invartit putin si gata!am plecat spre restaurant unde Aura a dormit aproape in permanenta iar eu m-am lasat admirata de toata lumea,aratam superb de altfel...
Va pun si voua pozele,poate voi deslusiti "misterul" botezului,poate gasiti voi ce mi-a scapat mie..?













Niciun comentariu: