joi, 21 aprilie 2011

3 ANI !!!

Bunnnn....cam sunt in urma cu noutatile...unele deja NU mai sunt asa de noi dar tot merita povestite.Incepem binenteles cu cele 3 zile de petrecere de pe 6-7-8 ianuarie.Cum de ce?NU se poate sa fi uitat nu-i asa?Pai vedeti ca stiti?Pe 6 m-am nascut eu(acum 3 ani), pe 7 imi sarbatoresc ziua de nume si pe 8....uite ca v-am prins!Habar n-aveti ce e pe 8 ianuarie nu-i asa??Pai de obicei nu prea e nimic dar de data asta a picat intr-o zi de sambata si daca pe 6 si pe 7 am sarbatorit cu adultii pe 8 am avut inivitati de varsta apropiata de a mea.Si am fost INCANTATA!As vrea in fiecare zi sa fie asa!Am avut 2 torturi,invitati de seama:bunici,unchi,matusi,nasici,verisorii si prietenii mei:Costi,Bianca,Azaria,Bogdanel,Amedeu(fratele Azariei) si binenteles Aura,mami si tati!
Si binenteles si pozicile doveditoare:

7 INUARIE (Sf Ioan Botezatorul) - 8 IANUARIE (CHEF DE CHEF...)












6 IANUARIE (Boboteaza)








Niciun comentariu: