joi, 8 martie 2012

La multi ani mamico!(Serbarea de 8 Martie la gradinita)

Ce-mi place luna Martie!Pe 1 Martie i-am facut cadou mamicii mele o felicitare foarte frumoasa si am primit de la colegii mei muuuulteeee martisoare frumoase!Iar pe 8 Martie a fost si mai frumos caci a fost ziua mamicilor din lumea intreaga si binenteles ca si a mamicii mele asa ca "am complotat" impreuna cu doamna si cu ceilalti colegi ai mei si le-am facut o mare surpriza tuturor mamicilor noastre:am facut o serbare frumoasa si le-am facut cadou un buchet de flori,un cosulet cu floricele ce simbolizeaza primavara si o felicitare in care am pus tot sufletul meu:
"E primavara
In cantec si flori
Si-n gradini inflorite,
Sa-ti surada privirea
In mii de culori,
Sa fii fericita!

Te sarut cu drag,eu,copilul tau!"













Un comentariu:

Ince Alina Nicoleta spunea...

Foarte frumos! Felicitari!