marți, 3 iunie 2008

Cadou de 1 Iunie???












Pun pariu ca nu ghiciti ce cadou "am primit" de 1 Iunie (e Ziua Copilului daca nu stiati!) nu-i asa? Un....botez!!Cum ce botez?!?Al meu binenteles!Ha!V-am lasat fara cuvinte nu?Stiam eu..


Au venit nasii cu o groaza de cadouri,m-am imbracat frumos si am plecat spre biserica unde,
din brate de la nanu am studiat icoanele,cartea lu` nenea preotul,lumea din jurul meu si apoi a venit si partea mea preferata, m-au dezbracat la funduletzul gol... Dar nu am inteles prea bine ce-a urmat: m-a luat nenea preotul si m-a bagat intr-o cadita cam ciudata dar va spun un secret: habar n-are parintele sa faca baie! ca m-a bagat si m-a scos din apa de vre-o 3 ori in loc sa ma lase acolo sa ma balacesc cum fac de obicei...Binenteles ca m-am indignat si am plans putin (cateva secunde..) apoi m-au uns cu ceva care mirosea tareee frumos(cu mir) si m-a imbracat nana cu o rochita tare frumoasa,aratam cel mai bine dintre toti.Apoi a urmat sedinta foto si am ajuns in sfarsit la mami in brate dar ma simteam cam ciudat...oare era de la "suculetul" dat de preot inainte de plecare??Ca nu prea semana cu suculetele pe care mi-le face mami acasa....In fine!Am ajuns la restaurant,am bagat o portie de laptic si apoi somn de voie!


A fost foarte frumos dar as prefera la urmatorul cadou sa nu mai fac baita cu nenea preotul ca tare-i nepriceput...!


Si pozele pentru confirmarea spuselor...

Niciun comentariu: