marți, 24 iunie 2008

La mare....la soare....


































Pai ce credeati?Ca nu ajung si la mare??Am fost cateva zile si la mare dar,din pacate,am prins zile ploioase(mami zice ca e mai bine ca a fost asa pentru ca ii era teama sa nu fac insolatie...??),am fost in vizite(la Adriana,o prietena de-a mamei si la fetita ei,mai mica cu o luna ca mine,Bianca) iar in weeckend am ajuns si pe plaja.Mi-a placut la nebunie marea,valurile,nisipul si multimea de oameni care ma inconjurau,dar recunosc ca cel mai mult mi-a placut la pielea goala!!!E o nebunie sa dormi pe plaja....am incercat-o pe pielea mea si mi-a placut foarte tare....ca si papatul de altfel....


Nu mi-a placut ca apa marii era prea rece si nici scoicile din nisip ca ma cam intepau....dar in rest m-am simtit extraordinar!Mami mi-a promis ca mai mergem in vara asta la mare si o sa ma duca in intr-un loc foarte frumos: "Satul de Vacanta" unde o sa-mi placa la nebunie(creca mai mult lor decat mie.....la cate pricep eu....).Si bagam si cateva pozici(scuzati nuditatea dar era necesar....)

Niciun comentariu: