miercuri, 14 ianuarie 2009

Revelion 2008-2009
















Nu va spuneam ca ne revedem in curand cu vesti proaspete?De la Anul Nou, sarbatoarea unde toata lumea mananca,bea sampanie si...se pupa??





Uite asa a trecut 1 an...primul an al meu! Si sa stiti ca n-am lipit geana de geana pana la 12 jum noaptea!Se putea?Un eveniment asa important se petrecea si eu sa dorm??Nici vorba!





Mami m-a imbracat frumos,cu o rochita noua (se spune ca e bine sa ai ceva nou pe tine si bani in buzunar..si eu am avut!) si mi-am primit musafirii cu zambetul pe buze,mandra de mine ca tare bine mai aratam(!!!) si am trecut din brate in brate pana la 12 noaptea cand ne-am imbratisat,ne-am spus : "La multi ani!" si am iesit putin afara sa vedem artificiile(recunosc ca m-au speriat rau,de fapt zgomotul lor m-a speriat asa ca mami m-a adus rapid in casa), apoi la pijamale si somn ca doar era inceputul unui nou an si trebuia sa-l incep in forta,odihnita.





Va rog sa priviti cu atentie pozele si sa vad daca poate cineva sa spuna ca am exagerat cu ceva cand am povestit..

Niciun comentariu: