marți, 17 februarie 2009

De ziua mea...ziua mea...ziua mea....
















A venit (in sfarsit!!!) si ziua de 06.01.2009... Si sa nu cumva sa aud:"Asa..si"?..ca ma supar rau!!Glumesc...mai ales ca sunt sigura ca stiti semnificatia acestei zile! E ziua mea de nastere si am facut primul anisor!Dar pentru ca era in mijlocul saptamanii am sarbatorit (pentru inceput) cu mami,tati,buni si Florin cu o felie de tort(din care am gustat si eu..un pic de frisca..) si un pahar de beutura(unii...eu cica n-am voie..ca-s prea mica!..auzi la ei.."prea mica"..Pai eu am deja 1 An si tot mica sunt?!?).

A doua zi, pe 07.01.2007 a fost ziua mea de nume si iar pupaturi si urari de "La multi ani!" de la toata familia, telefonul a sunat intr-una in aceste 2 zile iar eu m-am simtit in al-9-lea cer!!Si cum nu va cer sa ma credeti pe cuvant va rog sa vizionati pozele care confirma cele spune/scrise...(exista si un filmulet dar, din pacate, nu merge sa-l pun pe blog...)

A! Si nu uitati! Va astept la mot ....va anunt eu din timp cand si unde se va desfasura faustosul eveniment!

Niciun comentariu: