miercuri, 12 martie 2008

2 Luni


Eeeee ati vazut cat am crescut?Sunt aproape o domnisoara,vorbesc(si pot sa pricep de ce nu ma intelege nimeni...?) ,vreau sa ma ridic in fund,vreau sa stau numai in picioare(sustinuta de cineva) desii toata lumea insista ca sunt prea mica!!!Cum domnule "prea mica"?Adicatelea de dimineta imi spuneti "La multe lunite! Uite ce domnisoara mare avem!" si apoi o dati la intors??Cine sa-i inteleaga pe adulti?Degeaba se bat cu pumnii in piept ca le stiu pe toate...ca habar n-au de nimic!Offf...

Binenteles s-a lasat cu IAR cu pupat,cu felicitat si imbracat "la 4 ace"(nu am vazut nici un ac pe nicaieri...dar daca zic ei...asa o fi!),pozat si apoi plecat in vizite.Am fost la o scurta plimbare si apoi la mamaie unde am mai primit o portie de pupaturi si felicitari plus fotografii...

Dar s-a facut tarziu (zice mama,eu n-aveam de unde sa stiu...) si ne-am intors acasa , a urmat ritualul de fiecare zi: laptic, baita,inca o portie de laptic si somnic pana dimineata....si binenteles ca iar n-am mancat prajitura...nu direct din farfurie cel putin..daca ma intelegeti!

Un comentariu:

AdelaChitaru spunea...

Mai mai mai ce mare si frumoasa te ai facut...sa ai grija de mami si de tati si sa fii iubita ...