luni, 10 martie 2008

Prima zi din viata mea..


Nu-mi amintesc prea multe despre 1 zi din viata mea...mai ales ca era noptea cand eu m-am nascut si se stie despre nou-nascuti ca nu vad bine in prima luna de viata,dar mama mi-a zis ca dormeam si papam.Tot in prima zi l-am cunoscut si pe tati...care m-a luat in brate la insistentele lu` mami dar eu stiam ca ii era frica sa nu ma scape sau sa-mi faca ceva rau...Ha!Era foarte haios asa cum ma tinea crispat tot in brate..
Am stat 3 zile in spital,a doua zi am facut icter fiziologic si m-au dus intr-o camera,departe de mama si m-au lasat dezbracata la o lampa si cu un bandaj pe ochi alaturi de alti bebici care plangeau asa ca am inceput si eu sa plang.Mama venea din ora in ora sa ma hraneasca dar eu am simtit ca si ea era trista ca statea departe de mine.Seara m-au adus la mami meu care a plans cand m-a vazut si m-a tinut toata noaptea in brate.Asa bine a fost...!
In ziua in care ne-au externat m-au mai dus iar in camera aia cu bebici care plangeau dar nu m-au tinut mult,zic eu,ca mama mi-a dat bine-bine sa pap asa ca am dormit,nu m-am trezit nici cand mi-au facut gauri in urechiuse si mi-au pus cercei.
Toata lumea m-a scuipat si mi-a pus bani, ba chiar au dat o masa in cinstea mea dar eu n-am participat ca imi era prea somn si mami era oricum langa mine...
Cand am ajuns acasa am cunoscut-o pe buni,pe unchiu` Florin,pe mamaie, si pe matusica Laviana.Acasa n-am mai facut nani cu mami in pat,desii nimeni nu mi-a cerut parerea!Am patutul meu cu o lenjerie sub forma de ursulet unde dorm foarte bine dar sa ne intelegem..ca la mami in brate,nu-i niciunde!In continuare sunt fetita cuminte,pap,dorm,mai iau o doza de sab simplex ca ma chinuie colicii si o iau de la capat..nani....papa..

2 comentarii:

laviana spunea...

am fost incantata cand te-am vaut prima oara si inca sunt eshti nepotica cea mai dulce de pe pamant:*:*:*:*pooopici multi multi mult:*:*:*:*

alev spunea...

are dreptate ce zice mami acolo...era tare suparata ca nu te avea langa ea...dar cand te-au adus asistentele s-a linistit...mai ales ca erai cuminte(eram si eu acolo ;)) )si frumoasa foc....la multe lunisoare si multi ani ADRIANA.....te pup dulce pe tine si pe mami