joi, 27 martie 2008

Mami si Tati


M-am gandit sa-i prezint si pe parintii mei....ca de! sunt mandra de ei si ii iubesc tare mult , pe tati ca imi canta si ma danseaza,ma ridica sus-sus si ma gadila cu nasul la burtica mereu...si pe mami care ma hraneste, ma schimba, ma plimba si imi da pupici toata ziua iar mie imi place la nebunie mai ales cand sunt la funduletul gol si ma pupa pe pulpite si pe burtica (dupa cum observati au un fix cu burtica mea...!!).Nu stiu sa va dau multe detalii despre ei...doar ca tati vine dimineata la mine, ii povestec cum am dormit si ce am visat si culmea! pare sa ma inteleaga(?) apoi pleaca intr-un loc numit "servici"(creca se distreaza tare acolo de merge zilnic si sta atatea ore) de unde se intoarce seara si o ajuta pe mami sa-mi faca baie,asta in cazul in care eu nu dorm deja si baita se amana pe ziua urmatoare.De mami ce sa zic?Stam impreuna mereu,ea e responsabila cu lapticul,cu ceiutul(cu care eu nu sunt de acord dar nimeni nu pare sa fie interesat de parerea mea!!!),cu schimbatul de pampersi,spalatul la fundulet,plimbatul pe afara si cu vegherea somnului meu... Cred ca nu mai e nevoie sa spun ca si ei ma iubesc foarte mult,eu ca o bebica inteligenta si sensibila simt dragostea lor si ii rasplatesc asa cum stiu momentan..cu o vorba dulce(dar am vaga senzatie ca nu prea pricep ei ce le spun eu) si cu un zambet ori de cate ori ma iau in brate sau ma alinta. Si sunt cei mai frumosi parinti din lume si ca sa nu ziceti ca vorbesc aiurea atasez dovezi incontestabile privin acest lucru....si apropo!!...voi cu cine ziceti ca seman???

Niciun comentariu: