luni, 10 martie 2008

Am implinit o luna!!!


Da.... a fost foarte frumos cand am implinit o luna, toata lumea m-a pupat,desii daca stau sa ma gandesc,ei oricum ma pupa toata ziua, m-a felicitat, numai tati nu, ca era plecat, dar mi-a promis ca sarbatorim in weekend, cand urma sa se intoarca acasa.

Mami m-a imbracat frumos dar pentru ca nu s-a hotarat cu ce rochita mi-ar sta mai bine mi-le-a probat pe amandoua apoi a urmat o sedinta foto care mi-a facut o pofta de mancare si un somnnnn.....asa ca m-am pus pe un plans amarnic si nu m-am linistit pana nu mi-am primit lapticul.

Apoi, in weekend(ce-o mai fi si asta???) tati s-a tinut de cuvant.Au venit prietenii lor si m-au pupat si felicitat iar mami si tati i-au servit cu prajituri si suc.Eu n-am sta prea mult pentru ca m-a obosit atata galagie si aglomeratie si m-am retras cu mami in dormitor unde am papat si apoi somn pana seara cand am facut baita ajutata de parintii mei.

Niciun comentariu: